جامعه برخوردار از قانون مترقی، سعادتمند خواهد شد95/05/18

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_l92llll_168651.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان فرمودند: اگر جامعه‌ای برخوردار از قانون مترقی شد این جامعه سعادتمند است و کسانی که کار اجرایی جامعه به آن‌ها سپرده ‌شده اگر انسان‌های صالحی باشند آن جامعه به سمت سعادت و خوشبختی پیش می‌رود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در دیدار با مردم روستاهای باغان، کردلان، درویشی فرماندار دشتی را فردی پرتلاش خستگی‌ناپذیر برشمردند و اظهار داشتند: کارهای خوبی در شنبه صورت گرفته و امروز تا زمان حادثه تلخ شنبه خیلی تفاوت دارد.

ایشان یادآور شدند: آخرین توفیق زیارت مردم شنبه در سال 91 بود که آن حادثه تلخ و شاید می‌توان گفت امتحان بزرگ الهی برای شما مردم پیش‌ آمد اما امروز چهره شهر با قبل تفاوت دارد.

آن روز تلی از خاک بود؛ کسی، کسی را نمی‌توانست درست بشناسد، همه افسرده و نگران بودند ولی باید به مردم شنبه آفرین گفت که از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آمدید و با صبر، بردباری و تحملتان زیبا درخشیدید.

مسؤولان کشوری استان و شهرستان پیگیری کردند و بحمدالله وضعیت امروز مناطق زلزله‌زده وضعیت قابل قبولی است گرچه به نظر رئیس شورای اسلامی شهر شنبه همچنان نیاز به کار و تلاش هست.

امیدواریم باز هم با همت شما مسؤولان کارهای باقی‌مانده هم سامان پیدا کند و خواست شما مردم برای برپایی نماز جمعه خواست درستی است و امیدواریم بتوانیم با همکاری امام‌ جمعه مرکز شهرستان حجت‌الاسلام مصلح، فرماندار، بخشدار پایگاه عبادی سیاسی در شهر شنبه را تشکیل دهیم که مردم بتوانند با حضورشان در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور بیشتری در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته باشند.

Please publish modules in offcanvas position.