جامعه مدرسین در دفاع از اندیشه های امام و رهبری پیشقدم است95/04/29

http://bushehri.net/images/01/2020/123/IMG15130725.JPGمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همیشه مدافع انقلاب، اندیشه و افکار امام راحل بود و در همه سختی ها در دفاع از اندیشه امام، رهبری و انقلاب پیش قدم بوده است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» امروز در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه شاهد خدمات شایسته از سوی روحانیون و ارتش جمهوری اسلامی به نظام مقدس هستیم فرمودند: در حال حاضر ارتش به خاطر وجود روحانیت، همتراز با نظام جمهوری اسلامی است و اگر بخواهیم به این ارتش ارزشی، نمره بدهیم اصلا قابل قیاس با ارزش های دنیا نیست.

ایشان افزودند: بصیرت افزایی در  نیروهای ارتش بار سنگینی است که بر عهده روحانیون و نیروهای عقیدتی سیاسی گذاشته است و نیازمند تقدیر و تشکر است.

ایشان در ادامه به نقش جامعه مدرسین در انقلاب و نظام اسلامی اشاره کردند و اظهار داشتند: این نهاد حوزوی همیشه مدافع انقلاب و اندیشه و افکار امام راحل بود و در همه سختی ها در دفاع از اندیشه امام، رهبری  و انقلاب پیش قدم بوده است. جامعه مدرسین در حال حاضر به عنوان بازوی پرتوان نظام و رهبری است، کارکردهای فراوانی دارد و بزرگان زیادی عضو  این جامعه بوده و هستند که برخی از آنها همتراز مراجع تقلید و برخی جزو بزرگان و اساتید حوزه بوده اند.

آیت الله حسینی بوشهری فرمودند: جامعه مدرسین اقدامات خوبی تاکنون انجام داده؛ یکی از این اقدامات، برگزاری همایش های علمای بلاد بوده که در این همایش منطقه ای بیشتر به مسائل فرهنگی، سیاسی، منطقه ای و برگزاری کمیسیون پرداخته می شود.

وی افزود: فعالیت دیگر این نهاد، اطلاع رسانی از طریق خبرنامه برای مجموعه روحانیت در دستگاه های مختلف نظام است جامعه مدرسین همفکری و مشورت در شرایط خاص جامعه و کشور با روحانیون را دارد؛ اگر بنا است تصمیم گیری در قم و تهران درباره مسئله خاصی صورت گیرد این همفکری به اطلاع همه روحانیون می رسد این نهاد آمادگی دارد با عقیدتی سیاسی ارتش، برای پیشرفت بهتر کارها و خدمت به جامعه هم افزایی داشته باشد.

Please publish modules in offcanvas position.