جای خالی سریال‌های انقلابی در تلویزیون95/04/27

http://bushehri.net/images/01/20/200000/456/IMG00102524.jpgمعاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به مجموعه «معمای شاه» فرمودند: اینکه بعد از مدت‌ها سریالی در خصوص انقلاب ساخته شده جای تقدیر دارد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خصوص ولنگاری فرهنگی در گفتگو با  یکی از خبرگزاری ها فرمودند: ولنگاری فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است یک هشدار است برای مقابله با ولنگاری فرهنگی و همت همه دستگاه های مرتبط را می طلبد و همانطور که ایشان پیش از این در خصوص ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند با بیان ولنگاری فرهنگی در جامعه به مسئولین هشدار دادند و مسئولین نیز باید با اتخاذ برنامه های منظم فرهنگی برای حفظ ارزش ها کوشا باشند. تهاجم فرهنگی و ولنگاری فرهنگی و... آرمان‌ها و هویت ملی ما را از بین می‌برد.

ایشان در خصوص نقش هنر در تبیین ارزش های نظام اظهار داشتند: هنر اگر در خدمت ارزش ها باشد بسیار در آشنایی ارزش ها به نسل جوان کمک می کند هنر مانند یک شمشیر دولبه می‎ماند

حضرت آیت الله حسینی بوشهری پیرامون سریال معمای شاه در پایان افزودند: اینکه بعد از مدت ها سریالی در خصوص انقلاب ساخته شده جای تقدیر دارد من سریال معمای شاه را پیگیری می کنم و سریال خوبی است و باید به دست اندرکاران این مجموعه امکانات داد تا سریال های بهتر در خصوص دیگر اتفاقات انقلاب تهیه کنند.

Please publish modules in offcanvas position.