خدمت کردن این نیست که مسئولی بنشیند و انسانها به سمت او بیایند / زمینه اشتغال جوانان فراهم شود95/06/04

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/2323/IMG10515630.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در دیدار رئیس و اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم که در جامعه مدرسین برگزار شد با بیان اینکه برای شهر قم جایگاه ویژه ای در روایات مطرح شده فرمودند: اگر کسی که در این شهر مسئولیتی را  قبول کرده، بتواند با برنامه ریزی دقیق و حساب شده، عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد، قطعا توانسته کار بزرگی انجام دهد و عزت شهر را حفظ نماید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به وضع معیشتی نامناسب بعضی خانواده ها افزودند: ممکن است خیلی از افراد که در این شهر زندگی می کنند، فقیر باشند، ولی به دلیل حجب و حیا به ارگانی مراجعه نکنند، در این رابطه باید طوری برنامه ریزی کرد و ساز و کار مناسب ارائه داد تا به این دسته افراد هم رسیدگی شود.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر مسئولین به فکر این گونه انسانها باشند، خدا هم عنایت بیشتری خواهد کرد، ابراز داشتند: خدمت کردن این نیست که مسئولی بنشیند و انسانها به سمت او بیایند.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه هدف از تأسیس کمیته امداد برون رفت از فقر است نه افزایش فقر، گفت: باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی و راهبری کرد که سال به سال از تعداد افراد تحت پوشش این کمیته کم شود و در حقیقت در گزارش های سالانه بگویم زندگی این تعداد، سرو سامان پیدا کرده، باید این نوع فعالیت ها  هنر کمیته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: اگر غیر از این باشد هر اندازه که زیر پوشش برده اید، دوباره به تعداد دیگر اضافه خواهند شد؛ پس باید کار اساسی و زیربنایی در زمینه اشتغال، حمایت از برنامه و بودجه انجام داد تا همیشه شاهد بخش پر توان و کار آمد در این مسائل باشیم.

Please publish modules in offcanvas position.