خدمتگزاری مکتب اهل بیت(ع) افتخار روحانیت است 93/02/02

http://bushehri.net/images/boshehri_l92_ll_159119.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، بزرگترین مدال و افتخار حوزویان را خدمتگزاری مکتب اهل بیت(ع) دانستند و افزودند: گرچه گاهی روحانیت مورد بی مهری و کم لطفی برخی افراد قرار می گیرد، اما نزد مردم، امین، عزیز و مورد احترام است.  

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در جمع طلاب و فضلای استان گلستان، در قم با تبریک ایام ولادت ریحانة‌النبی (س)، در پاسخ به این سوال که اهل بیت(ع) چه انتظاراتی از شیعیان دارند و رسالت روحانیت چیست؟  بزرگترین مدال و افتخار حوزویان را خدمتگزاری مکتب اهل بیت(ع) دانستند واظهار داشتند: روحانیت باید به خود ببالدکه خدمتگزار خاندان عصمت و طهارت است.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري ادامه دادند: گرچه گاهی اوقات روحانیت مورد بی مهری و کم لطفی برخی افراد قرار می گیرد، اما نزد مردم، امین، عزیز و مورد احترام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم با عمق جان به مرجعیت و روحانیت علاقمند هستند، یادآور شدند: اگر اعتماد مردم به امام خمینی(ره) و مرجعیت نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید؛ بنابراین باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم و به خود ببالیم که انقلاب از حمایت این چنین پایگاه با ایمانی بر خوردار است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رسالت روحانیت را در این عصر بسیار سنگین خواندند و تاکید کردند: باید طوری به وظیفه خود عمل کنیم که شرمنده امام عصر (عج ) نباشیم.

امام جمعه قم در ادامه، شناخت ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهراء(س) را طریق قرآن و توصیف اهل بیت(ع) ممکن دانستند وبیان داشتند: همه اهل بیت (ع) درباره ابعاد وجودی و شخصیتی زهرای اطهر(س) سخن گفته و توصیفاتی بیان کرده اند .

آیت الله حسینی بوشهری به جمله ای از حضرت ولی عصر (ع) که فرموده است "مادرم الگوی من است"، اشاره کردند و ابراز داشتند : ریحانة النبی(س) آنچنان دراوج هستندکه تمام انبیاء و اهل بیت(ع) ایشان را به عنوان الگو مطرح کرده اند.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه تصریح کردند: خداوند اهل بیت(ع) را حجّت برای جامعه اسلامی قرار داده و اگر کسی این خاندان را پیشوای خود قرار دهد، قطعا به سعادت خواهد رسید

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري در پایان بیان کردند: جای تعجب است که باوجود این همه روایت و توصیفات قرآن و پیامبر خاتم(ص) درباره حضرت زهرا(س)، عده ای به این بانوی با کرامت توهین کرده و مقابل چشمان مبارک ایشان، بر دستان ولایت و اسوه عدالت وپرهیزگاری طناب بستند!.

Please publish modules in offcanvas position.