خروجی اجلاس وین بر اساس دیدگاه‌های جمهوری اسلامی بود94/08/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در خطبه های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران در اجلاس وین در خصوص پایان جنگ در سوریه ابراز داشتند: وزیر امور خارجه ما در اجلاس وین شرکت کرد و دیدگاه‌های ایران اسلامی به صورت منطقی مطرح شد و خروجی این اجلاس نیز بر اساس دیدگاه‌های جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه قم فرمودند: ما دنبال حفظ تمامیت ارضی سوریه هستیم و معتقدیم که قدرت‌های خارجی حق دخالت در امور داخلی سوریه را ندارند و باید انتخابات آزاد در این کشور برگزار شود و گروه‌های تروریستی نیز نباید از سوی کشورهای دیگر تجهیز شوند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه بیگانگان باید در یمن دست از ویرانگری و طغیان بردارند تأکید کردند: عربستان سعودی با حمایت غربی‌ها در این مدت ۵ هزار انسان را به شهادت و تعداد زیادی را مجروح کرد و از طرفی هم عنوان خادم الحرمین را یدک می‌کشد.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري ادامه دادند: مستکبران در عراق می‌خواهند این کشور را تقسیم کنند و در بحرین نیز معتقدیم که هر بحرینی می‌بایست یک رأی داشته باشد.

 

Please publish modules in offcanvas position.