بازدیدآیت الله بوشهری از مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام92/08/12

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2014.jpegنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در سفر خود به استان قزوین، از مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام این شهر بازدید کردند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري در جریان این بازدید، طی سخنانی ضمن سفارش طلاب جدید به  تعلیم و تهذیب اظهار داشتند: طلاب علوم  دینی می‌بایست تمام جدیدت خود را در تهذیب، تعلیم و تربیت به کار ببندند.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري، ضمن اشاره به روایتی از امام علی (ع) خاطرنشان کردند: غفلت از فرصت‌های تحصیلی که در دوران طلبگی به دست می‌آید سبب خسران و از دست رفتن عمر انسان می‌گردد طبق فرمایش امام علی (ع)  فرصت‌ها مانند ابرها در گذرند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري استفاده از فرصت‌های موجود در این مدرسه را امری مغتنم برشمردند و تاکید کردند: این مدرسه با داشتن فضایی مطلوب وآرام، مکان خوبی برای تحصیل و استفاده طلاب است و طلاب می‌بایست این فرصت تحصیلی و تربیتی را مغتنم بشمارند.

شایان ذکر است مدرسه شیخ‌الاسلام با  قریب به 300 سال قدمت از مدارس قدیمی و ریشه‌دار کشور محسوب می‌شود که طلاب سطح دو در آن مشغول به تحصیل می‌باشند.

Please publish modules in offcanvas position.