بالاترين افتخار شهيد تمام زاده پيروي از ولايت بود94/08/21

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2025.jpegمدير حوزه هاي علميه کشور در پيام تسليتي به مناسبت شهادت روحاني مدافع حرم تصریح کردند: شهيد علي تمام زاده روحاني مجاهدي که بالاترين افتخار خويش را پيروي از خط ولايت مي دانست، در نهايت با بذل جان در راه آرمانهاي انقلاب و شهدا، پيام حسيني فدا شدن در راه دين را به دلبستگان و وابستگان دنيا نهيب زد.

متن پيام حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدير حوزه هاي علميه کشور به اين شرح است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ الله أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر ارواح طيبه شهيدان به ويژه شهداي عزيز حوزه هاي علميه و روحانيت، سلام بر آنان که تا کشف حقيقت تفقه به پيش تاختند و براي قوم و ملت خود منذران صادقي شدند که بند بند حديث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پيکرشان گواهي کرده است!! « امام خميني (ره)» و اينک مردي از قبيله نور، سرشته از تربت حسين (ع)، تمام خويش را در پاسداري از زاده هاي خاندان علي (ع) بر دست گرفت و شهد شيرين شهادت را به تمامي نوش کرد.

شهيد علي تمام زاده روحاني مجاهدي که بالاترين افتخار خويش را پيروي از خط ولايت مي دانست و در نهايت با بذل جان در راه آرمانهاي انقلاب و شهدا، پيام حسيني فدا شدن در راه دين را به دلبستگان و وابستگان دنيا نهيب زد و درس اخلاص ، بصيرت، پايمردي، غيرت و شجاعت در راه محبوب را با خون خود نوشت و به همگان آموخت.

شهيد روحاني علي تمام زاده شخصيتي، نجيب، دوست داشتني، مخلص، ساده زيست، عاري از رنگ تعلقات مادي و در عين حال شجاع، حزب اللهي، پيرو صديق ولايت، شيفته اهل بيت (ع) و فعال در عرصه هاي فرهنگي و تبليغي بود.

 او بارها در جبهه هاي نبرد بر ضد داعش و سرکردگان آن حضور يافت و علاوه بر فعاليت هاي تبليغي، لباس رزم بر تن کرد و عملاً در صف جهاد نظامي با دشمن حاضر شد که سرانجام در منطقه حلب سوريه شربت شهادت نوشيد.

مديريت حوزه هاي علميه سراسر کشور ضمن عرض تسليت به حضرت ولي عصر(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبري، علماي بزرگوار حوزه هاي علميه و امت شهيد پرور و به ويژه خانواده معزز اين شهيد، علو درجات را براي آن شهيد والامقام آرزو دارد. خداوند او را که در ايام سوگواري سالار شهيدان حضرت حسين بن علي(ع) به خيل شهدا پيوست، با آن حضرت و شهداي کربلا محشور فرمايد.

سيد هاشم حسيني بوشهري

مدير حوزه هاي علميه

Please publish modules in offcanvas position.