بانک‌ها اسیر نگاه‌های اقتصادی نشوند93/10/15

http://bushehri.net/images/zaman/1.gifمدیر حوزه‏‎های علمیه کشور حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» با تأکید بر اینکه بانک ها نباید اسیر نگاه های اقتصادی شوند، فرمودند: اساس و فلسفه وجودی مؤسساتی مالی و اعتباری، باید خدمت رسانی به مردم باشد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و معاونین مؤسسه اعتباری کوثر ضمن خیرمقدم، اظهار داشتند: این مؤسسه اعتباری در قم تعامل مناسبی با شخصیت‎های دینی و نهادها و مراکز حوزوی داشته که جای تقدیر دارد و اساسا فلسفه وجودی چنین مؤسساتی در درجه اول خدمت رسانی است و نگاه درآمدزایی در درجه پایین‎تر قرار دارد.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بانک‎ها نباید اسیر نگاه‎های اقتصادی شوند، خاطرنشان ساختند: امروز کشور در شرائط حساسی قرار گرفته که بانک‎ها و مؤسسات باید همراه باشند.

امام جمعه قم با بیان این مطلب که پایه انقلاب ایران، اسلام است، تصریح کردند: امروز کمک و دستگیری از مردم کاری اسلامی و وظیفه‎ای دینی است که بر دوش شما قرار گرفته است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قم شهری فرهنگی و دینی است، بیان داشتند: باید با مسئولان شهر قم به رایزنی بپردازید تا بتوانید با امکاناتی که در دست دارید، قدمی در جهت معرفی بهتر این شهر داشته باشید؛ چراکه قم حرم اهل بیت(ع) است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: مردم این شهر نباید دغدغه زندگی و معیشت داشته باشند؛ چرا که باید حس کنند در شهر قم زندگی می کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان با تأکید بر اینکه امروز گره گشایی از نیازمندان یکی از وظایف بانک ها و مؤسسات اعتباری است، اظهار داشتند: یکی از کارهای ارزشمند شما کمک به کارخانجاتی است که در حال ورشکستی هستند؛ چراکه با این دستگیری می‎توانید کارگران را از خطر بیکاری نجات داده و آرامش را به آنان هدیه نمایید.

Please publish modules in offcanvas position.