بانک‎ها نقش مهم خود را در اقتصاد ایفا کنند94/02/06

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2014.jpegمدیر حوزه‎های علمیه کشور نقش بانک‎ها را در رونق اقتصادی کشور برجسته و مهم ارزیابی کردند و فرمودند: بانک‎ها با کمک به بهبود رونق کسب و کار، نقش خود در خدمت اقتصادی به مردم را ایفا نمایند.

حضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، پیش از ظهر امروز در دیدار سیامک دولتی، مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران که در دفتر مدیر حوزه‎های علمیه برگزار شد، به تبیین اهمیت اقتصاد مقاومتی و نقش مهم بانک‎ها در  خنثی کردن توطئه‎های اقتصادی دشمن پرداختند.

ایشان با تقدیر از نقش مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به مردم فرمودند: بانک قرض الحسنه مهر ایران و همچنین سایر بانک‎های کشور، ظرفیت های بالایی در اقتصاد دارند و اگر برنامه ریزی صحیحی انجام دهند می‎توانند تا حد زیادی به ساماندهی اقتصاد کشور کمک کنند.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور با انتقاد از کسانی که حل همه مشکلات کشور را در گرو رفع تحریم‎ها می‎دانند تأکید کردند: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور تلاش برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است و حتی اگر روزی هم همه تحریم‎ها برداشته شود باز هم باید به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی اهمیت داد و نباید کوچکترین خللی در تلاش مسئولان اقتصادی کشور و همچنین بانک‎ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری وارد شود.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: در شرایط کنونی کشور، بهترین کار، هم افزایی دستگاه‎های مختلف کشور است؛ آنها باید بدانند آسیب‎ها و مشکلات در کجاست و با برنامه‎ریزی صحیح و دقیق در جهت رفع مشکلات و شکوفا کردن اقتصاد کشور تلاش نمایند.

Please publish modules in offcanvas position.