باید تاکتیک‌های دشمن را برای مقابله با تهاجم فرهنگی بشناسیم95/04/12

http://bushehri.net/images/namazjome/76d5b7ae-9a78-4efa-aae9-6ecd3b953fcc.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد در ادامه بحث راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی اظهار داشتند: حساسیت رسانه‌ها و پرداختن در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی اصلی کلیدی و اساسی است و مسئله برخورد با تهاجم فرهنگی نباید به یک گروه منحصر شده و همه باید پای کار بیایند.

ایشان با اشاره به اینکه سطح شناخت دینی مردم را باید بالا ببریم تا در نتیجه خود مردم در برابر تهاجم فرهنگی بایستند، بیان کردند: برای شناخت تهاجم فرهنگی شناخت دشمن و تاکتیک‌های دشمن مسئله‌ای کلیدی و اساسی است.

امام جمعه قم تصریح کردند: اگر تاکتیک‌های دشمن را بشناسیم می‌توانیم روش‌های مقابله با این تاکتیک‌ها را شناسایی کرده و اجرایی کنیم.

ایشان اضافه کردند: هزینه کردن‌های فرهنگی بدون شناخت تاکتیک‌های دشمن اثرگذاری نخواهد داشت.

ایشان با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بیان کردند: باید این روزها را غنیمت شمرده و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

استاد سطوح عالي حوزه علميه قم تصریح کردند: روز قدس از یادگارهای امام(ره) است و ایشان نگاه راهبردی به مسئله جهان اسلام داشتند که این روز را مشخص کردند و امروز بعد از 38 سال شاهد هستیم که مردم انتظار می‌کشند در روز قدس با وجود همه نامهربانی‌های سران کشورهای اسلامی، در راهپیمایی روز قدس شرکت ‌کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کردند: بیش از 60 سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و جنایت و خون‌ریزی‌های بسیاری صورت گرفته است ولی دو مطلب برای دوست و دشمن به اثبات رسیده است.

ایشان فرمودند: دشمنان در قلب جهان اسلام ما را به تکفیری‌ها، داعشی‌ها و النصره‌ها مشغول کرده‌اند تا ذهن مردم از مسئله اشغال بیت‌المقدس دور بماند و از همه سنگین‌تر این است که در آستانه روز قدس عربستان سعودی و ترکیه در نهان و آشکار دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز می‌کنند و آیا اینها جز خیانت به اسلام و امت اسلامی کاری بلد هستند؟ این حرکت دشمن‌شادکن و در راستای اهداف دشمن است.

Please publish modules in offcanvas position.