باید شعاع همدلی و همراهی در استان قم گسترده شود93/04/02

http://www.bushehri.net/images/boshehri_l93227_211898.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: شعاع همدلی و همراهی در استان افزایش یابد و همه دست اندرکاران اداره استان به این همدلی و همراهی برسند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» پیش از ظهردیروز در دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری قم با اشاره به اینکه در انجام امور باید برنامه‌ریزی داشت و افق‌های دور را مدنظر قرار داد تصریح کردند: اگر چنین رویکردی در پیگیری امور وجود داشته باشد کارها به نتیجه می‌رسد.

ایشان با تقدیر از خدمات شهرداری در ایام نیمه شعبان به زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اظهار کردند: خدمت به زائران و تلاش برای ایجاد تسهیلات اجرا شما را مضاعف می‌کند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همدلی بین شورا و شهرداری قم می‌تواند الگویی برای کشور باشد خاطرنشان کردند: روز به روز باید ارتباط بین شورا و شهرداری گسترده‌تر شود و شعاع همدلی و همراهی در استان افزایش یابد و همه دست اندرکاران اداره استان به این همدلی و همراهی برسند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه شهر قم دارای عقب ماندگی‌های فراوانی است افزودند: در دوران قبل از انقلاب به قم بی‌توجهی صورت گرفته و بعد از انقلاب نیز محرومیت و مظلومیت قم ادامه یافت ولی در سال‌های اخیر شاهد هستیم که این دیدگاه عوض شده و دوران محرومیت قم به پایان رسیده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه  با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در عرصه عمران و آبادانی شهر و همچنین شکل ظاهری انجام شده است بیان داشتند:‌پروژه‌های خوبی در سطح شهر قم در حال اجرا است و آینده خوبی را در این بخش نوید می‌دهد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به مشکلات موجود در بخش اعتبارات خاطرنشان کردند: تنها مسئله‌ای که می‌تواند خلأهای مالی را جبران کند همدلی‌ها است و مسئولان باید دغدغه همراهی، همفکری و کار برای خدمت به مردم را داشته باشند و اگر اینگونه شود کاستی‌ها جبران خواهد شد.

ایشان ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها را مورد تاکید قرار دادند و بیان داشتند: باید با همراهی‌ استاندار، مسئولان کشوری، نمایندگان مردم قم در مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی که نماینده شهر قم است در یک بازه زمانی کوتاه مشکلات قم را در بخش‌های خدمات شهری، توسعه امکانات رفاهی و... برطرف شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر اینکه باید بعد فرهنگی در اجرای همه پروژه‌های شهری مد نظر قرار گیرد یادآور شدند: نباید شهر قم هویت فرهنگی خود را از دست بدهد؛ باید برای پروژه‌های شهری قم پیوست فرهنگی تهیه شود و نگاه به شهر قم باید یک نگاه عمیق و فرهنگی باشد.

Please publish modules in offcanvas position.