باید قدردان میراث گران بهای امام امت باشیم93/04/27

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476395937500.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، طی سخنانی با اشاره به نزدیک بودن روز قدس عنوان داشتند: هر ساله و به ابتکار امام راحل در این روز راهپیمایی گسترده ای علیه رژیم صهیونیستی در ایران و سایر کشورها برپا می شود بنابراین در سال جاری نیز باید قدردان این میراث گران بهای امام امت باشیم و خود را برای حضور هر چه باشکوه تر در چنین روزی آماده کنیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه مردم سراسر کشورها از راهپیمایی روز قدس حمایت و در آن شرکت می کنند خاطرنشان کردند: امیدواریم به فضل خداوند و عنایات حق تعالی، توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به خودشان باز گردد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان داشتند: آنچه مایه تاسف است اینکه نه تنها آمریکا بلکه دیگر کشورهای جهان و سازمان های بین المللی چشم خود را به روی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بسته اند و چیزی جز سکوت از جانب آنها دیده نمی شود و اگر هم حمایتی از فلسطینی ها می کنند بسیار کمرنگ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به حوادث خونبار در کشور عراق اشاره کردند وافزودند: امت اسلامی درگیر حوادثی غم انگیز شده ولی کسانی که بر روی صندوق های پول نشسته اند و امکانات زیادی دارند آنها را در اختیار تروریست ها قرار می دهند تا برادران دینی خود را در عراق بکشند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه همگان نگران مسایل سیاسی در عراق هستند فرمودند: دشمن رو در روی ملت و دولت این کشور ایستاده ولی برخی به دعوا بر سر مسائل سیاسی مشغولند؛ این نزاع و دعوا و درگیری بر سر پست و مقام معنایی ندارد؛ نباید وسط دعوا نرخ تعیین کرد بلکه تعامل و همکاری همگانی باید در راستای بیرون راندن تروریست ها باشد.

Please publish modules in offcanvas position.