برخی می خواهند روحانیت را ناکارآمد جلوه دهند 93/06/23

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2019.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی با اشاره به این که مجله مبلغان نسبت به روحانیت ایجاد خوش بینی کند، تصریح کردند: ما نمی گوییم تعریف اضافه از روحانیت شود، اما باید واقعیات گفته شود، چرا که برخی می خواهند مردم را نسبت به روحانیت بدبین کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر لزوم مهندسی افکار جوانان، اظهار داشتند: امروز در زمینه دینی نیاز به مهندسی افکار جوانان داریم و رسانه ها و نشریات در این زمینه نقش ایفا می کنند. 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که به روز بودن مطالب دینی بسیار مهم است، فرمودند: باید مسئله برافراشتن پرچم عدالت خواهی از طرف روحانیت یکی از مسائلی باشد که در مجله مبلغان به آن پرداخته شود، چرا که برخی گروه ها می گویند روحانیت از عدالت خواهی فاصله گرفته است. 

ایشان با بیان این که شناخت دنیا و عرصه های اطلاع رسانی از وظایف نشریات حوزوی است، تصریح کردند: به عنوان ایده عرض می کنم جای یک مجله تبلیغی بین المللی برای تشنگان علوم اهل بیت(ع) در عالم خالی است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که مجله مبلغان باید در تراز مجله علمی پژوهشی باشد، ادامه دادند: پختگی و وزانت و مستدل بودن مجله باید مطابق علم باشد که خواص بپسندند و عوام بفهمند.

عضو شورای عالی حوزه با بیان این که مجله مبلغان الگوهای تبلیغی خوبی را معرفی می کند، اظهار داشتند: بنده از این بخش مجله استفاده خوبی می کنم و البته با شخصیت های باتجربه دینی گفت وگوهای بیشتری گرفته شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که چندین شماره مبلغان به شیوه تبلیغی پیامبر اکرم(ص) اختصاص یابد، بیان داشتند: نبی مکرم اسلام(ص) در زمینه تبلیغ دین در شرایط مختلف موفق بودند و آن ها می تواند برای مبلغان الگوی خوبی باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مایه های قرآنی و روایی در مجله مبلغان باید باشد، تصریح کردند: روزنامه ای صحبت کردن و روزنامه ای تیتر زدن خیلی در مجله اهمیت ندارد و باید تکیه بر روایات و آیات باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان با بیان این که از هیئت تحریه مجله مبلغان و نویسندگان صاحب قلم و فکر تقدیر و تشکر می کنم، اظهار داشتند: این مجله مجاهدانه در عرصه رسانه تبلیغی ایفای نقش کرده است. 

Please publish modules in offcanvas position.