برگزاری یادواره شهدا پیام های گرانبهایی دارد94/09/19

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2014.jpegنماینده مردم شریف استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری فرمودند: برگزاری یادواره و کنگره شهدا فلسفه و اهدافی ارزشمند و پیام های گرانبهایی دارد که باید نسبت به آن اهمیت وافری قائل شویم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» سه شنبه شب در یادواره سردار شهید حمزه بیژنی در روستای پوزگاه بندر ریگ گناوه افزودند: شهدا انسان های پاک، باایمان و باتقوایی بودند که بدون تعلق به دنیا در راه خدا جهاد کردند و در این مسیر از مرگ نهراسیدند و جان و هستی خود را فدا کردند.

ایشان اظهار کردند: یادواره شهدا را برگزار می کنیم زیرا خداوند، پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امامان معصوم (ع) قبل از ما به این عزیزان تکریم و احترام کردند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: شهدا در عمل به تکلیف و دفاع از میهن کوتاهی نکردند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک میهن عزیز به دست دشمن بیفتد.

ایشان به ویژگی های بارز و برجسته شهدای والامقام اشاره کردند و افزودند: اگرچه خصلت های شهدا نظیر شهید بیژنی را در این مجلس معنوی نمی توان وصف کرد اما رفتار ومنش و عمل به وصایای این عزیزان بهترین الگو برای جامعه بویژه جوانان است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا نقش بازدارنده ای در برابر توطئه های دشمن دارد، فرمودند: هوشیاری و بصیرت افزایی در برابر دشمنان ما که در صدد خدشه وارد کردن به اعتقادها و باورهای دینی و تضعیف نظام و رهبری هستند ضروری است.

ایشان بیان کردند: دشمنان اگر سستی و اختلاف و تفرقه ای در جامعه دیدند به ما طمع می ورزند و نباید اجازه دهیم که آنان به اهداف شوم خود نائل شوند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: در محضر خدای بزرگ شهیدان پیمان می بندیم که همچنان درصحنه خواهیم ماند و از اسلام و آرمان ها و رهبر فرزانه انقلاب دفاع می‎کنیم.

Please publish modules in offcanvas position.