بسیج در همه ی عرصه ها مرد مبارزه و ایستادگی است93/05/30

http://www.bushehri.net/images/m_img.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار کردند بسیج بزرگترین دستاورد انقلاب و حافظ دستاوردهای نظام است و در همه عرصه ها مرد مبارزه و ایستادگی است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی در مشهدمقدس با بیان اینکه بسیج نهاد مقدسی است فرمودند: بسیج یکی از نهاد هایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس یک تکلیف الهی و به فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کردند:شاید بتوان ادعا کرد که پایه اصلی بسیج در زمان پیامبر اسلام(ص) شکل گرفت.

ایشان با اشاره به آزار و اذیت مسلمانان از سوی قریش اظهار داشتند: آن روزی که مسلمانان در اثر آزار و اذیت قریش خواهان مجاهدت بودند پیامبر فرمود: من اذنی برای جهاد دریافت نکردم تا زمانی که هجرت اتفاق افتاد و از همان زمان بسیج شکل گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه بسیج یک تفکر است و هر فرد عادی یک بسیجی است اظهار داشتند: بسیجیان رابطه متقابل با خدا دارند و بسیج در یک یونیفورم خلاصه نمی شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار کردند: بسیج بزرگترین دستاورد انقلاب و حافظ دستاوردهای نظام است ،بسیج در همه عرصه ها مرد مبارزه است.

ایشان افزودند: فرهنگ بسیجی فرهنگ استقلال و آزادگی است، این روحانیت است که فرهنگ ایستادگی و بسیجی را وارد جامعه کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری وظایف طلبه بسیجی در عرصه جامعه را تبلیغ آموزه‌های دین، صیانت از مبانی دینی و همراهی با مردم در عرصه اجتماعی عنوان کردند و اظهار داشتند: بسیجیان اطلاعت از فرماندهان را از طلبه‌ها یاد گرفته‌اند، طلبه باید علاوه بر بالا بردن علم و اخلاق، زمان شناسی را هم یاد داشته باشد.

Please publish modules in offcanvas position.