بشریت در مقابل حادثه کربلا سر تعظیم فرود آورده است93/08/15

http://hosseiniboshehri.ir/images/busshehri/zaman%2043.jpegنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان فرمودند: جامعه بشری در اقصی نقاط جهان در مقابل حادثه کربلا و عاشورای حسینی سر تعظیم فرود آورده است.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشتند: حادثه عاشورای حسینی برای همه اقشار و جوامع انسانی یک الگو شده است.

ایشان با بیان اینکه هر عملی که از هر جامعه‌ای سر بزند بازتاب دارد، تصریح کردند: ماندگاری حادثه عاشورا چه در جبهه و اردوگاه امام حسین (ع) و چه در اردوگاه و جبهه دشمن در جامعه بشری دارای بازتاب و بازخورد است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اضافه کردند: عکس‌العمل مثبت سپاهیان امام (ع) در گروه‌های مختلف جامعه بشری شوری ایجاد کرده که تا قیامت ادامه خواهد داشت.

آیت الله حسینی‌بوشهری اظهار داشتند: همه سعی دارند به طریقی خود را به اقیانوس حسینی پیوند دهند و طبیعی است که جامعه بشری در اقصی نقاط جهان در مقابل حادثه کربلا و عاشورای حسینی سر تعظیم فرود آورد.

ایشان به عکس‌العمل سپاه دشمن در مقابل امام حسین (ع) اشاره کردند و فرمودند: حادثه عاشورا در لشکر مقابل نفرت، خشم، غضب و کینه را به وجود آورده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با بیان اینکه هرچه نیت بزرگتر باشد شعاع آن بیشتر است، خاطرنشان کردند:  امام حسین (ع) به خاطر اینکه نیتش خدمت به جامعه بشری بود عکس‌العمل این نیت هر چه محدود به کربلا بود همه می‌خواهند به این اقیانوس برسند بنابراین نام حسین (ع)، کربلا، عاشورا و مجالس آن برای همیشه زنده است.

ایشان اضافه کردند: گفتار، رفتار و زیارت ائمه (ع) برای ما الهام‌بخش بوده و راه را برای انسان باز می‌کند تا مسیر را تا آخر به خوبی طی کند.

آیت الله حسینی‌بوشهری فرمودند: دشمنان بدانند که شیعیان و محبین اهل بیت (ع) برای رسیدن به ائمه (ع) و زیارت آنها، انفجار، تهدید و کشتن را نمی‌شناسند.

Please publish modules in offcanvas position.