به دنبال تربیت طلاب رسانه‎ای هستیم93/08/01

http://www.bushehri.net/images/888888888/boshehri_l93727_241477.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند: توجه بر تربیت حوزویان آشنا به زبان رسانه در عرصه‌های مختلف از وظایف حوزه است که در این راستا نشست‌های مختلفی برگزار و اساس‌نامه‌ای نیز در این زمینه تدوین شد.

حضرت ‌آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» سی ام مهرماه در دیدار مدیر و معاونان صدا و سیمای مرکز قم که در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، رسانه را از بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها در تبلیغ دین معرفی کردند و فرمودند: البته تا کنون با توجه به محدودیت‌ها و بعضاً‌ بی توجهی‌ها هنوز  استفاده کاملی از آن نشده است.

ایشان استفاده حداکثری از این ظرفیت بزرگ را نیازمند اهتمام همه جانبه و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی دانستند و فرمودند: آنچه از صدا و سیمای قم انتظار می‌رود، تولید برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی و در اختیار قرار دادن آن برای سایر شبکه‌های صدا و سیما در سراسر کشور است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه زبان رسانه، زبان خاصی است، افزودند: توجه بر تربیت حوزویان آشنا به زبان رسانه در عرصه‌های مختلف از وظایف حوزه است که در این راستا نشست‌های مختلفی تشکیل شد و اساس‌نامه‌ای نیز در این زمینه تدوین شده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کردند: لازم است متولی خاص حوزوی در این عرصه حضور فعال داشته باشد و بر چنین فعالیت‌هایی نظارت نماید.

ایشان با اشاره به برخی تصمیمات نادرست در عرصه بازیگران نقش روحانیت در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی فرمودند: در این عرصه با فیلم‌سازان و مسئولان مربوطه مکاتباتی داشتیم  ولی هنوز هم جایگاه لازم برای حوزه در این عرصه در نظر گرفته نشده است.

Please publish modules in offcanvas position.