به شهادت رساندن آيت الله نمر اقدامي غير انساني بود94/10/13

http://bushehri.net/images/slideshow/94-93/94-09/635873547905001029.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري فرموند: عربستان سعودي با شهادت شيخ نمر با دست خودش زمينه فروپاشي آل سعود را فراهم کرد.

آيت الله حسيني بوشهري در جمع مردم انديشه شهريار در مصلي نماز اين شهر با اشاره به شهادت شيخ نمر و جمعي از شيعيان عربستان افزودند: عده اي که خودشان را خادم الحرمين شريفين مي دانند با اقدامات وحشيانه و غير انساني خود بزرگترين جنايت ها را در جهان انجام مي دهند و اين حرکات غير اسلامي ، آنها را به خائن الحرمين شريفين تبديل کرده است.

ایشان افزودند: بلافاصله بعد از شهادت شيخ نمر و جمعي از يارانش، آل سعود در مناطق شيعه نشين عربستان حکومت نظامي اعلام کرده است و لشگرکشي هاي گسترده انجام داد و با اين همه لشگر کشي هرگز روي آرامش را نخواهد ديد.

آيت الله حسيني بوشهري افزودند: به شهادت رساندن شيخ نمر اقدامي غير انساني بود که علماي شيعه و سني جهان نسبت به اين اقدام ددمنشانه و غير انساني ساکت نشده و اين حادثه ناگوار را محکوم کردند.

ایشان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي فرمودند: هر رأي که به داخل صندوق انتخابات انداخته مي شود ،يک گنج است و بايد اين گنج را براحتي به هر کسي واگذار نکنيم و تا يقين پيدا نکرديم  که فرد چه مي گويد و چه مي کند، براحتي اين راي را در صندوق نيندازيم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اينکه جنگ نرم يکي از مهترين برنامه هاي دشمن براي ضربه زدن به کشور و اسلام است، افزودند: تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي و ناتوي فرهنگي که بارها مورد تاکيد رهبر انقلاب قرار گرفته به تمام معنا جدي است و دشمن با راه اندازي جنگ نرم و استفاده از شبکه هاي مجازي قصد ضربه زدن به اسلام و دين دارد و بايد در اين زمينه هوشيار و مراقب باشيم.

Please publish modules in offcanvas position.