بهبود رفاه مردم مدنظر نظام است93/05/18

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman2%205.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهردرمجلس خبرگان رهبری فرمودند: نظام و دولت همه تلاش خود را برای بهبودی وضعیت رفاهی، معیشتی و اقتصادی مردم با همت و پشتکار مسوولان بکار خواهد بست.

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» روز جمعه درجمع مردم بندرریگ شهرستان گناوه افزودند: با توجه به لزوم برنامه ریزی و مدیریت دقیق در حل مسایل مردم، آینده نگری از طریق تدوین سندهای چشم انداز و برنامه ریزی ازاصول اساسی مدیریت است.

ایشان اضافه کردند: این که مسوولان مملکتی برنامه چند ساله و چشم انداز 1404 تنظیم می کنند به خاطر ظرفیت های مکتب اسلامی است.

نماینده مردم استان بوشهردرمجلس خبرگان رهبری بیان کردند: دین و آیین اسلام به ما دستور نداده که منزوی شوید و کاری به دنیا نداشته باشید بلکه باید برای زندگی برنامه مدون داشته و آینده نگر باشیم.

ایشان اظهارکردند: اگرچه وظیفه ذاتی نماینده در مجلس خبرگان رهبری پیگری مسایل عمرانی و آبادانی نیست اما برای حل مشکلات مردم پیگیری و اقدام خواهم کرد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: در کنار پرداختن به بهبود وضعیت مردم، یک سری مسوولیت های دینی ومعنوی از ما خواسته شده که اگر در کنار دیگر مسایل قرار گیرد، زندگی فوق العاده شیرین جلوه می کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم فرمودند: با همت مسوولان استان، شهرستان و بخش بویژه امام جمعه و جوانان پرشور و انقلابی بندر ریگ روند روبه رشد و پیشرفت این منطقه با سرعت بیشتری محقق می شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عنوان داشتند: با توجه به شناخت قبلی که ازمردم ولایتمدار و متدین بندر ریگ دارم با جدیت پیگیر مشکلات مطرح شده از طریق امام جمعه و سایر مسوولان خواهم بود.

ایشان ادامه دادند: در شهر بندرریگ قدم هایی ازسوی مسوولان برداشته می شود که حرکت به سمت جلو را نشان می دهد.

نماینده مردم استان بوشهردرمجلس خبرگان رهبری اظهارکردند: در مکتب اسلام هنر این است که در دنیا طوری زندگی کنیم که برای آخرتمان نیز پرسود باشد.

ایشان در پایان  تصریح کردند: به فرموده حضرت رسول الله (ص) بالاترین و برترین اعمال امت انتظار کشیدن فرج است اما سوال این است که در این حالت انتظار، وظیفه ما چیست و صرف منتظر ماندن کافی است و یا اقدامی دیگر لازم است.

Please publish modules in offcanvas position.