بيانات رهبر معظم انقلاب، راهگشاي مذاکرات هسته‌اي است94/04/06

http://bushehri.net/images/namazjome/1618615.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، در سخناني با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با مسئولان و کارگزاران نظام اظهار داشتند: بيانات مقام معظم رهبري در اين ديدار بسيار مهم و اصولي بود و اکثر خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي دنيا، آن را پوشش دادند و به تحليل آن پرداختند.

خطيب جمعه قم با اشاره به بيانات اخير رهبر معظم انقلاب در جمع سران قوا و مسئولان و مديران ارشد نظام اظهار داشتند: رهنمودهاي معظم له، راهگشاي مذاکرات هسته‌اي است.

آيت‌الله حسيني‌بوشهري افزودند: فرمايشات رهبر معظم انقلاب، به اندازه‌اي مهم بود که ولوله‌اي در دنيا ايجاد کرد به‌نحوي که رسانه‌هاي خبري جهان مبهوت اظهارنظرهاي ايشان شدند.

ایشان بيان داشتند: استنباط رسانه‌هاي بيگانه در مورد سخنان مقام معظم رهبري آن بود که ايشان با زياده‌خواهي‌هاي طرف مقابل مخالفند و نمي‌خواهند امتيازي به آن‌ها بدهند و اين سخنان رهبري را در حمايت از تيم مذاکره کننده هسته‌اي دانستند.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور با اشاره به بيان يک نکته اخلاقي توسط رهبر معظم انقلاب در ابتداي بياناتشان در جمع مسئولان اظهار داشتند: اين نکته اخلاقي بي‌ارتباط با مشکلات و مسائل روز نبود؛ اينکه مرگ به انسان آن‌قدر نزديک است که نبايد از آن غافل شد و روزي خواهد رسيد که همه بايد در قبال اعمالمان پاسخگو باشيم.

Please publish modules in offcanvas position.