بیدار ماندن و بیدار بودن برای پاسداری از ارزش ها الزامی است93/06/23

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%202.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور در همایش نویسندگان ماهنامه مبلغان با انتقاد از این که امروز عادی سازی مسئله محرم و نامحرم به واسطه دیش های ماهواره و برخی فرهنگ های نامناسب در حال صورت گرفتن است، فرمودند: امروز در دور افتاده ترین روستاهای کشور اینترنت و ماهواره وجود دارد و اگر از این کاروان عقب بیفتیم و به شیوه 15 سال قبل قلم بزنیم نشان دهنده آن است که هنوز اندرخم یک کوچه مانده ایم.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  با بیان این که بر اساس احادیث اهل بیت(ع) بیدار ماندن و بیدار بودن برای پاسداری از ارزش ها الزامی است، بیان داشتند: انسان با دید تیزبین باید بتواند از اهداف دولت و دستاوردها آن با هوشیاری و بینایی حراست کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که اعتقاد داریم عرصه تبلیغ عرصه حراست و هدایت گری دینی است، تصریح کردند: اگر تمام مبلغان این گونه فکر کنند، رسالت سترگ روحانیت به انجام می رسد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه اهل بیت(ع) نگاه بلندی به عالمان دین دارند،عنوان داشتند: مبلغان باید سرمایه مرزبانی را بشناسند و بر مبانی دینی تسلط داشته باشند و با علوم اسلامی نظیر تاریخ، فقه، اصول و تفسیر قرآن کریم آشنا باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که مبلغ باید روش و قالب سرمایه مرزبانی را بشناسد، اظهار داشتند: مبلغان باید حوزه مرزبانی را بدانند و بخشی نگر نباشند، همچنین مجلات منتشر شده باید از غنای محتوایی برخوردار باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه گاهی جریان سیاسی در کشور شکل می گیرد که مجله مبلغان نیز باید در این زمینه حرف برای گفتن داشته باشد، تصریح کردند: ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و خودسازی در مخاطبان از دیگر اهداف این مجله باشد.

Please publish modules in offcanvas position.