تاکید آیت الله حسینی بوشهری بر رفع مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی قم92/05/04

http://h-bushehri.ir/images/01/3/707550.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر ضرورت رفع مشکلات بیمارستان تازه تاسیس تامین اجتماعی قم تاکید کردند و از مسؤولان خواستند هرچه سریعتر برای تامین تجهیزات مورد نیاز و حل مشکل مسیر دسترسی بیمارستان اقدام کنند.

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار داوود علی‌محمدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با تبریک سالروزمیلاد با سعادت امام مجتبی(ع)، الگو معرفی کردن شهر مقدس قم را وظیفه همگان دانستند و فرمودند: همه ما که در جوار کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت معصومه(س) هستیم وظیفه داریم قم را به عنوان شهری  الگو برای مردم معرفی کنیم.

ایشان ادامه دادند: سالانه حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی به شهر مقدس قم سفر می‌کنند، باید مشکلات آن‌هارا برطرف کرد و به هر میزانی که بتوانیم این شهر را در شهر بودن و داشتن امکانات درسطح وسیع‌تری معرفی کنیم،چون معرفی شهر مقدس قم معرفی شیعه و نظام اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با بیان این‌که بنده از مدت‌ها قبل پیگیر کارهای بیمارستان تامین اجتماعی(بیمارستان امام رضا علیه السلام) بودم، اظهار داشتند: در مدت پیگیری برطرف شدن مشکلات ساخت و سازاین بیمارستان توصیه‌های به مسؤولان مربوطه داشته و تأکید فراوانی کردم تا این بیمارستان هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و زمانی که شنیدم افتتاح شده بسیار خوشحال شدم.

ایشان افزودند: البته موضوع مشکلات در راه‌های دسترسی و بهره‌برداری نکردن از تمام فاز‌های این بیمارستان ذهن مارا مشغول کرده و امیدواریم با حل شدن مشکلات تجهیزاتی، بیمارستان امام رضا(ع) از بیمارستان‌های مجهز نه تنها استان بلکه کشور شود.

ایشان تصریح کردند: مشکل مسکن و درمان مردم از نکات کلیدی زندگی آن‌ها است، وقتی مردم احساس امنیت و آرامش درهنگام بیماری و بستری شدن در بیمارستان داشته باشند، رضایت‌مندیشان از نظام روز به روز بیشتر خواهد بود

 

Please publish modules in offcanvas position.