تحقیق و نوآوری اولویت استادان حوزه‌های علمیه باشد92/08/14

http://www.bushehri.net/images/boshehri%20l_99665.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور تحقیق و نوآوری را اولویت استادان حوزه‌های علمیه دانستند و فرمودند: استادان حوزه‌های علمیه باید تلاش کنند نوآوری را در دروس خود به طلاب آموزش دهند

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با استادان و مدیران حوزه‌های علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشتند: اگر یک استاد در کلاس‌های تدریس خود به شیوه علمای بزرگوار تاریخ و تبعیت کردن از آنها عمل کند قطع یقین از وی به عنوان یک استاد برجسته و ممتاز یاد می‌شود.

ایشان با اشاره به نقش مهم استادان در حوزه‌های علمیه افزودند: استادان حوزه‌های علمیه که همواره با طلاب جوان روبرو هستند باید تلاش کنند به تمام نکات درسی طلاب حتی در پایان کلاس‌ها با سعه صدر و برخورد خوب پاسخ دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اضافه کردند: در استان قزوین با حضور علمای مطرح و طلاب جوان و خوش‌فکر گام‌های اساسی برداشته شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تلاش دشمنان در خصوص شبهه‌افکنی در برخی از مطالب دینی و اسلامی بیان کردند: امروز دشمنان تلاش می‌کنند شبهاتی در خصوص دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) مطرح کنند بنابر این وظیفه استادان و مدیران حوزه‌های علمیه برای مقابله با این هجمه دشمنان سنگین‌تر شده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کردند: هر چقدر این سنگرهای علوم دینی بیشتر تقویت شود، موجب می‌شود که دشمن به خود اجازه ندهد به دین و مقدسات ما حمله کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم عنوان کردند: استادان حوزه‌های علمیه در قزوین هر کدام یک استاد اخلاق و یک معلم اخلاق برای حوزه‌های علمیه به شمار می‌روند.

Please publish modules in offcanvas position.