تساهل و تسامح در فرهنگ ضد ارزش است93/01/31

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_l92llll_168651.jpgمعاون جامعه مدرسین حوزه تاکید کردند: در نظام اسلامی باید مسئله فرهنگ به عنوان زیربنای همه مسائل قرار گیرد و زیرساخت‌های فرهنگی بیش از پیش تقویت شود.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور طی سخنانی فرمودند: رهبری رفع مشکلات جامعه به ویژه در عرصه فرهنگ را نیازمند مدیریت جهادی دانسته و فرمود: فرماندهان و رزمندگان در طول 8سال دفاع مقدس توانستند با مدیریت جهادی، دشمن را در جنگ زمین‌گیر کنند. این عمل رزمندگان باید برای مسئولان نظام الگو باشد.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري تصریح کردند: می‌توان حتی بدون امکانات، ولی با تکیه بر توانایی جوانان این مرز و بوم، افتخاراتی را رقم زد که دشمن را با وجود آن‌همه امکانات، زمین‌گیر کرده و شکست دهد.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بیان این که دشمن سعی دارد با ایجاد چالش های اقتصادی و فرهنگی مردم را نسبت به مسئولان و انقلاب دلسرد و بی‌انگیزه کند، ابراز داشتند: من از حرف بعضی‌ها که می‌گویند مسئله فرهنگ را به مردم واگذار کنیم، تعجب می‌کنم. این چه حرفی است که می‌گویند، مگر مسئله فرهنگ مانند مسائل اقتصادی است که آن را به دست مردم داد تا هرطوری که خودشان خواستند برخورد کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کردند: مسئله فرهنگ یک بحث تخصصی است و اگر خدای ناکرده دچار تسامح و تساهل شویم و ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل خواهد شد،

آیت الله حسینی بوشهری همچنین تحمیل، تخریب و تسلیم فرهنگی را 3 کار مهم دشمن در عرصه فرهنگ ذکر کردند و افزودند: دشمنان در تلاش اند با این اعمال، بر اعتقادات و فرهنگ جامعه اسلامی مسلط شوند و جامعه را به انحراف بکشند.

معاون جامعه مدرسین در ادامه ارتباط جامعه را با اهل‌بیت(ع)را بسیار قوی دانستند و بیان کردند: اهل‌بیت(ع) به فرموده پیامبر اکرم(ص)، ریشه اسلام هستند و اگر تکیه‌گاه ما به اهل‌بیت(ع) و ولایت فقیه باشد، از مشکلات عبور خواهیم کرد.

Please publish modules in offcanvas position.