تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از فعالیت های شوراهای استانی حوزه92/06/18

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634595499777812500.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: اعضای شوراهای استانی حوزه، گام های جدی در راستای اداره و اجرای برنامه های حوزه بر می دارند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  در دیدار اعضای شورای حوزه علمیه استان کرمان با تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه ما به تلاش های اعضای شوراهای استانی احترام می گذاریم فرمودند: اعضای شوراها گام های جدی در راستای اداره و اجرای برنامه های حوزه بر می دارند.
ایشان با اشاره به اینکه مدیریت حوزه، بنای دخالت در برنامه های شوراهای استانی را ندارد یادآور شدند: اجرای مصوبات شوراها منوط به تایید مدیریت حوزه های علمیه است.
عضو خبرگان رهبری در ارتباط با اداره موقوفات حوزوی نیز افزودند: اداره موقوفات حوزوی سازوکارهای مخصوص خود را می طلبد و با صرف ادعای مصرف منافع آن، کاردرست نمی شود.
 رمضانی امام جمعه رفسنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه حوزه علمیه این شهرستان، قدمت 400 ساله دارد گفت: باید برای پذیرش طلاب، ظرفیت سازی جدی صورت گیرد  و راهکارهای اساسی برای جذب بیش از هزار طلبه در حوزه علمیه رفسنجان برنامه ریزی شود.

Please publish modules in offcanvas position.