تقدیر بیت آیت‌الله شیرازی از مدیر حوزه‌های علمیه کشور 93/03/12

http://www.bushehri.net/images/0000/2/shirazi_bagher_l_210954.jpgبیت آیت‌الله سید محمد باقر شیرازی(ره)، با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه کشور، در قم، از توجه حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» به جایگاه علما و بزرگان قدردانی کردند. 

فرزندان آیت الله سید محمد باقر شیرازی، با حضور در دفتر مدیر حوزه  های علمیه، از زحمات و تلاش های آیت الله حسینی بوشهری در اداره حوزه های علمیه و توجه ویژه به بزرگان و علمای دین تقدیر کردند.

آیت الله حسینی بوشهری نیز در این دیدار، فقدان علمایی همچون آیت الله سید محمد باقر شیرازی را برای حوزه های علمیه خلاء بزرگی دانستند و از اقدامات آن عالم فقید  برای همدلی بین روحانیت تقدیر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین ﺳﯿﺪ ﺻﺎدق ﻣﻮﺳﻮی، فرزند آیت الله شیرازی(ره)، با اشاره به پیام آیت الله حسینی بوشهری به  بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل به خاطر استقبال  وی از کتاب گرانسنگ و شریف نهج البلاغه، گفت: نامه ای که برای  دبیر کل ارسال کردید، در مجامع بین المللی و سیاسی، بازتاب بسیار خوبی داشت و من از آن تعبیر به معجزه می کنم.

خاطرنشان می شود، پیام کتبی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه همراه با دو جلد کتاب اسلام و محیط زیست و حیات عارفانه امام علی علیه السلام، توسط نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، به دفتر دبیر کل این سازمان تسلیم گردید.

Please publish modules in offcanvas position.