تقدیر مدیر حوزه علمیه خواهران از زحمات آیت‌الله حسینی بوشهری95/04/31

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/557575/IMG14504834.jpgحجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و جمعی از مسئولان حوزوی با حضور در منزل حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» از خدمات و زحمات مدیر سابق حوزه‌های علمیه برادران تقدیر کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور بعد از این دیدار با صدور پیامی از زحمات مدیر سابق حوزه‌های علمیه برادران تشکر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

 حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری (دامت برکاته)

 سلام علیکم و رحمه الله

 مدیریت سخت‌کوش و پرتلاش و موثر بیش از 14 سال حضرت مستطاب عالی که موجبات تربیت هزاران عالم فرهیخته، استاد، مبلغ، پژوهشگر و مدیر را فراهم نموده است توفیق بسیار بزرگی است که گواه صدق هم‌عهدی با مولایمان حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) است. اگر چه مجاهدت‌های عالمانه حضرت عالی در تربیت نفوس مستعده اختصاص به مدیریت حوزه‌های علمیه نداشته و نخواهد داشت اما به حق می‌توان گفت دوران مسئولیت جنابعالی برگ زرینی در تاریخ اداره حوزه‌های علمیه را رقم زده است که افتخار آن در سابقه درخشان خدمات شما باقی خواهد ماند.

حمایت‌ها و هدایت‌های مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) به ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمان تصدی آن عالم فرزانه افتخار ماندگاری است که موجبات رضایت الهی را نیز فراهم نموده است، ان‌شاءالله.

اینجانب مجددا ضمن عرض سپاس و تشکر از زحمات و خدمات جنابعالی به حوزه‌های فاخر علمیه، سلامتی و سعادت و توفیق روزافزون حضرت مستطاب عالی را از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

محمودرضا جمشیدی

 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

Please publish modules in offcanvas position.