تلاش کنید دچار دو دستگی در شورا نشوید95/02/08

http://bushehri.net/images/20/1/454214/5858/23/34/IMG13430263.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر قم، اظهار داشتند: ویژگی نظام جمهوری اسلامی این است که علاوه بر مشروعیت نظام به اعتبار ولایت فقیه، متکی بر آراء مردم نیز است.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري ابراز داشتند: ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر متکی بر آراء مردم بوده و جامعه مقدرات خود را به منتخبین واگذار می کنند که سرمایه بزرگی است.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان ساختند: در میان اعضای شورای شهر قم افراد گوناگون با سطح تحصیلات و فعالیت های اجرایی متفاوت وجود دارند که بسیار مناسب بوده و باید از آنان استفاده بهینه کرد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کردند: اعضای محترم شورا باید تلاش کنند دچار دو دستگی یا چند دستگی در پیشبرد برنامه ها و اهداف نشود تا بتوان به عمران و آبادانی کمک کرد.

امام جمعه قم بیان داشتند: مشکلات بودجه ای در کل شهرداری های کشور وجود دارد؛ اما باید قوانین و برنامه هایی را وضع کنید تا بر مردم فشار وارد نشود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشتند: مسئولان تصمیم گیر، جایگاه مناسب شوراهای شهری و روستایی را در نظر نگرفته و گاهی دچار مسائل روزمره خود می شود.

Please publish modules in offcanvas position.