توديع ومعارفه استاندار قم با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری92/10/01

http://www.bushehri.net/images/articles/3_185753.jpgمراسم تودیع ومعارفه استاندار قم با حضورحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و مسوولین کشوری واستانی برگزار شد.

مراسم تودیع ومعارفه استاندار قم با حضورمسئولین کشوری واستانی درسالن اجتماعات استانداری قم برگزار شد.

استقبال از این جلسه به حدی بود که قبل از شروع مراسم، سالن جلسه به طور کامل پر وعده ای روی پا ایستاده بودند وهمچنین راهروی عبورومرور در سالن نیز به دلیل اینکه کمتر کسی سرپا بماند با صندلی پرشده بود اما همچنان بسیاری از حضار به دلیل نبودن صندلی خالی، ایستاده مراسم را نظاره کردند.

مراسم با قرائت قرآن توسط توکلی بینا رییس آب وفاضلاب استان قم آغاز شدکه قرائت قرآن با صوتی دلنشین توسط یک مدیر بسیار جالب بود.

پخش کلیپی که در آن به جای ارائه گزارشی از عملکردپیریایی در استان قم، تنها عکس های حضور او درجلسات، سخنرانی ها، افتتاحیه ها ودیدارهاو... را نشان می داد از دیگرنکات جالب این مراسم بود.

پس از سخنرانی وزیرکشور وبه دعوت مجری برنامه، حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه سراسرکشور، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم ، امیرآبادی وآشتیانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، محتاج استاندار سابق قم، نماینده رییس مجلس، فرزندآیت الله جوادی آملی وبرخی دیگر ازعلمای قم روی صحنه حضوریافتند تا ضمن اهدای لوح سپاس به پیریایی استاندار سابق قم، حکم استانداری صالحی منش را به اوتحویل دهند که این امر موجب ازدحام روی صحنه شده والبته سوژه های خوبی را برای عکاسان بوجودآورد

Please publish modules in offcanvas position.