جریان نرم افزاری و خبری عامل تعیین کننده جنگ‎ها است94/02/02

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/12_8909131084_L600.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور با بیان اینکه خبر امروز به نیاز جدی مردم تبدیل شده است فرمودند: امروزه در جنگ‎ها، سخت افزارها نقش تعیین کننده‎ای ندارد و آنچه که نقش آفرین است؛ جریان نرم افزاری و خبری است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، امروز در دیدار مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی «ایرنا» که در دفتر مدیر حوزه‎های علمیه در قم برگزارشد، فرمودند: امروز خبر به یک نیاز جدی مردم تبدیل شده است. اکثر همه مردم شروع کاری خود را با خبر آغاز می‎کنند.

ایشان افزودند: مسئولیت مدیران خبرگزاری‎ها در اطلاع رسانی و خبررسانی و ارتباط بیان مخاطبان بسیار مهم است. برخی از خبرگزاری‎ها همیشه خبرشان مطرح است و ایرنا هم باید در سطح جهان اسلام به عنوان یک خبرگزاری مطمئن  شناسایی شود.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور ادامه دادند: در جریان یمن، به هر دلیلی شاهد هستیم که همه به یک سمت دیگر رفته‎اند؛ ولی ما معتقدیم که اگر خبرهای شما به همراه تحلیل‎های دقیق باشد می‎تواند روی ملت‎هایی که دولت‎هایشان هم به یک سمت خاص رفته‎اند تأثیرگذاری مثبت خود را داشته باشند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: اگر بتوانیم افکار ملت‎ها را با هم داشته باشیم و همدلی بیشتری ایجاد کنیم می‎توان تشخیص دهیم که مشکل و نیاز آنها چیست.

ایشان بیان داشتند: امروزه در جنگ‎ها سخت افزارها نقش تعیین کننده‎ای ندارد و آنچه که نقش آفرین است؛ جریان نرم افزاری و خبری است که می‎تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کردند: حوزه، امروزه خبرگزاری بسیار خوبی دارد که معمولا به عنوان منبع اصلی اخبار حوزه مطرح است؛ باید این دو خبرگزاری (ایرنا و حوزه) در زمینه‎های مختلف همکاری مشترک داشته باشند.

Please publish modules in offcanvas position.