جلوه‎ها و حاشيه‎هاي نمازجمعه قم94/05/17

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476367812500.jpgنماز عبادي سياسي جمعه 16 مرداد 1394 در قم با حضور اقشار مختلف مردم به امامت حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه شد که با حاشيه‎ها و جلوه‎هايي همراه بود.

نمازگزاران قمي خود را براي حضور در تشييع جنازه باشکوه شهيد غواص و شهداي مدافع حرم آماده کرده بودند و تعدادي از آنها از ابتداي ورود دسته گل براي تقديم به اين شهدا به همراه داشتند.

آيت الله حسيني بوشهري خطيب نماز جمعه قم نيز خطاب به مردم فرمودند: اينها شهداي راه اسلام و قران هستند و بايد با نهايت تجليل از آنها تکريم کنيم، شهداي مدافع حرم براي دفاع از حريم اهل بيت(ع) سينه خود را سپر کردند و هيچ تفاوتي با شهداي جنگ تحميلي و شهداي انقلاب ندارند.

مردم قم در نماز جمعه در واکنش به سخنان رئيس‎جمهور آمريکا در دانشگاه آمريکا که در آن سخنراني، جمهوري اسلامي را به حمله نظامي تهديد کرده بود واکنش نشان دادند و شعار «مرگ بر آمريکا و هيهات منّ الذله» سر‎دادند و يکي از اين افراد نيز جمله «آمريکا هيچ غلطي نمي‎کند» را تکرار کرد و مردم نيز از وي استقبال کردند.

لازم به‎ذکر است که تعدادي از دانشجويان و شخصيت‎ها از کشور انگليس در نمازجمعه قم حضور داشتند؛ آنها براي فراگيري پاره‎اي از آموزش‎هاي ديني به قم سفر کرده‎اند.

Please publish modules in offcanvas position.