جنایت داعش دامن‌گیر کشورهای طرفدار آنها خواهد شد93/05/11

http://www.bushehri.net/images/namazjome/10/bushehri.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز بسیاری از طرفداران داعش به لرزه افتاده‌اند، بیان داشتند: داعش، تروریستی است که با سرمایه گذاری کشورهای به ظاهر اسلامی رشد کرده و این کشور‌ها بدانند جنایت داعش روزی بلای جان خودشان هم می‌شود.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشتند: داعش، تروریستی است که با سرمایه گذاری کشورهای به ظاهر اسلامی رشد کرده و این کشور‌ها بدانند جنایت داعش روزی بلای جان خودشان هم می‌شود و دیده می‌شود که امروز بسیاری از طرفداران داعش به لرزه افتاده‌اند.

ایشان بیان داشتند: اگر مسلمانان متحد شوند و سکوت معنادار نداشته و به دشمن چراغ سبز نشان ندهند اسرائیل بیشتر از 6 روز دوام نخواهد داشت.

امام جمعه قم با اشاره به اعلام آتش بس 72 ساعته که انجام نشد، افزودند: فلسطینی‌ها بیان کرده‌اند که محاصره را بردارید سپس آتش بس اعلام کنید، شمار شهیدان فلسطینی به هزار و 500 نفر رسیده و امروز شاهد اوج فاجعه‌ها هستیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه این جنایت‌ها باید به اتمام برسد، ادامه دادند: کسانی که از حقوق بشر سخن می‌گویند امکانات خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند و سازمان ملل به سازمان بعضی دول تبدیل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: تعداد زیادی از مدارس سازمان ملل و بیمارستان‌ها مورد حمله قرار گرفته و اوج فاجعه‌ها به جایی رسیده که جهان تکان خورده است و نماینده سازمان ملل که فلسطینی نیست با صدای بلند گریه می‌کند.

Please publish modules in offcanvas position.