حجت الاسلام هاجری به عنوان مشاور مدیر حوزه های علمیه منصوب شد94/12/12

http://bushehri.net/images/0bushehri/560220IMG_7168.JPGمدیر حوزه های علمیه کشور در حکمی حجت الاسلام والمسلمین هاجری را به عنوان «مشاور راهبردی و ایده های نوین» منصوب کردند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری را به سمت «مشاور راهبردی و ایده های نوین» و «دبیر نشست های ایده پردازی» منصوب کردند.

بر اساس این گزارش در متن این پیام آمده است: با عنایت به تجارت و سوابق ارزشمند جنابعالی در مناصب علمی، فرهنگی و مدیریتی، همچنین شناخت از مأموریت های حوزه علمیه، به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور راهبردی و ایده های نوین» و «دبیر نشست های ایده پردازی» منصوب می نمایم.

یادآور می شود؛ «طراحی و پیشنهاد ایده های نوین و راهبردی در جهت رشد و بالندگی همه‎سو نگر و فراسونگر حوزه های علمیه»، «بررسی و ارائه مشاوره های تخصصی پیرامون ایده های کلان و راهبردهای ارجاعی از سوی مدیریت حوزه های علمیه»، «طراحی و پیشنهاد مستمر روندها و فرآیندهایی که به شناسایی و جذب «ایده های نوین»، «ایده پردازان» و «تولید و پردازش و تحقق طرح های نو و راهبردی» بیانجامد و تلاش در جهت اجرای تحقق آنها»، «تشکیل و برگزاری هدفمند، منظم و مستمر نشست های ایده پردازی با حضور و مشارکت فعال نخبگان ایده پرداز حوزه های علمیه» و ... از جمله اهم وظایف و مأموریت های این حوزه مشورتی و تخصصی می باشد که در حکم مدیر حوزه های علمیه آمده است.

Please publish modules in offcanvas position.