حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی ‌کشور را به تحول می‌رساند95/01/14

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476432968750.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به آغاز سال جدید که مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) است، عنوان کردند: می‌توان سال 95 را سال فاطمی نامید و امیدواریم که خداوند این سال را بر همه ما مبارک گرداند.

ایشان با اشاره به سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کردند: امام خمینی (ره) در حالی که 50 روز از پیروزی انقلاب نگذشته بود، به مسئولان وقت فرمود باید همه‌پرسی برگزار کنید تا مردم به این نظام رای دهند و بیش از 98 درصد مردم به این نظام رای «آری» دادند.

ایشان با اشاره به اینکه ایران از نظر نفت و گاز جزء نخستین کشورها است، خاطرنشان کردند: اقتصاد ما وابسته به نفت است و خام فروشی می‌کنیم و اقتصاد ما مردمی نشده و اقتصادی دولتی است که شعار سال بیانگر به صحنه آمدن مردم و عهده‌دار شدن امور اقتصادی است.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: یکی از مشخصات اقتصاد ما اسراف در منابع و انرژی است و این نشان دهنده اقتصاد بیمار است، همچنین رکود اقتصادی و تورم از دیگر مشخصات آن است و اگر چه مسئولان تلاش کرده‌اند تورم را کاهش دهند اما همچنان دو رقمی است .

امام جمعه موقت قم بیان کردند: ما از دولت و مسئولان انتظار داریم بر روی کلام رهبرمعظم انقلاب تکیه نمایند و امسال روی مساله اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی نیز تلاش کنند تا مشکلات کشور رفع گردد.

ایشان با اشاره به یکی دیگر از دغدغه های معظم له خاطرنشان کردند: دشمنان می‌خواهند این گونه القاء نمایند که ملت ایران دو راه بیشتر ندارد و یا باید در کنار آمریکا زندگی کنند یا مشکلات را تحمل نمایند.

ایشان تصریح کردند: دشمن با استحاله فرهنگی و ایجاد مکاتب مختلف و هجمه‌های داخلی و خارجی فرهنگ اسلامی ما را نشانه گرفته است و می‌خواهد ارزش‌های دینی ما را از میان ببرد و جوانان به فرهنگ بیگانه افتخار کنند.

Please publish modules in offcanvas position.