حرکت‌هایی که با عاشورا گره بخورد ماندگار می‌شود92/09/15

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/12.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند: هر حرکتی که با عاشورا گره بخورد ماندگار می‌شود و به همین علت انقلاب اسلامی ما ماندگار است.
حضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شب گذشته در همایش سازان سوم محرم سال 57 شهر دیّر در مصلای نماز جمعه این شهر فرمودند: شهدای ما تربیت شده همین حسینیه ها ،عزاداری ها و عاشورا هستند و در همین مکتب رشد کرده اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: اگر امروز مصلای نماز جمعه مالامال از مردمی است که به شهدا عشق می‌ورزند و به مراسم شهدا آمده‌اند به امید شفاعت گرفتن از شهیدان در این مراسم حضور دارند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اینکه در سختی‌ها و مشکلات باید به توکل به خدا کنیم و هر چه فشار دشمن بیشتر شود ایمانمان بیشتر شود، بیان کردند: با توکل به خدا انقلابمان پیروز شد و 8 سال قهرمانه عبور کردیم بدون اینکه یک وجب از خاک مهین اسلامی مان به دست دشمنان بیفتد.

ایشان افزودند: همه باید مواظب باشیم که از اهداف انقلاب اسلامی‌مان دور نشویم و این وظیفه همه ما است.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري تصریح کردند: اگر هدف مقدس باشد، اگر در شرایط حساس به میدان بیاییم و اگر بصیرت و آگاهی و شناخت از زمانمان داشته باشیم در تاریخ ماندگار می‌شویم و دلیل ماندگاری شهدای ما همین سه نکته بوده است.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي با بر شمردن ویژگی‌های پاسداشت شهدا ادامه دادند: ما برای اینکه غبار غفلت و فراموشی از روی زندگیمان برود به این جلسات نیاز داریم و برگزاری این جلسات سبب می‌شود غبار غفلت را از خودمان دور کنیم.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به سخنان یکی از نماینده‌های کنگره آمریکا مبنی بر اینکه برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای ایران اسلامی باید ایران را بمباران کنیم، افزودند: آن‌ها می‌خواهند دل غده سرطانی رژیم صهیونیستی را بدست بیاورند اما غلط می‌کنید این حرف‌ها را می‌زنید.

مدیر حوزه ‌های علمیه کل کشور در پایان فرمودند : ما به وعده‌های الهی ایمان داریم که روزی پرچم اسلام و ایران اسلامی را بر بالاترین قله‌ها به اهتراز درآوریم.

Please publish modules in offcanvas position.