حضرت آیت الله حسینی بوشهری:قرآن محور تربيت مبلغين باشد92/07/23

http://www.h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%2016.jpegمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور طی سخنانی بابيان اين که نبايد طلاب جديدالورود را  تحت فشار برنامه هاي سخت گذاشت خاطرنشان کردند: فراگيري زبان هاي خارجي رابراي طلاب لازم مي دانم ولي اگر اولويت بندي قراربگيرد قرآن در اولويت است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری اضافه کردند: ما از برنامه هاي فراگيري زبان درابتداي طلبگي عدول کرديم و بر فرصت هاي تعطيلي قرارداده شده است.

ایشان تاکيدکردند: اصرارداريم که طلبه ها را در ابتدا با مباني حوزوي آشنا کنيم،و وظايف اوليه را به عنوان پايلوت کار ارائه کرده باشيم.

استاد سطوح عالی حوزه  تصريح کردند: بايد طلبه درابتداي ورود به حوزه، با  مباحث اخلاق، قرآن ،حديث ومفاهيم قرآني آشنا شود.

حضرت آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري فرمودند: طرح حفظ قرآن کريم بايدبراي طلاب عملياتي شود، که وقتي با ديگران  مواجه مي شوند بتواند آنها  را با احاديث و آيات موضوعي به چالش بکشند.

ایشان دربخش ديگري  از  سخنان خود با بيان اين که بسته پيشنهادي شوراي قرآن و حديث ارائه شود بیان کردند : با مشورت بزرگان و صاحب نظران حوزوي ، نيازهاي قرآني و حديثي طلاب را با دقت و ژرف نگري مورد مطالعه قرارداده و برنامه ريزي هاي مناسب انجام شود.

آيت الله حسيني بوشهري در پايان از اجراي طرح تثبت و اختبار  طلاب جديد الورود ابراز خرسندي کردند و فرمودند: طرح تثبيت و اختبار از طرح هاي موفق و تاثيرگذار است.

Please publish modules in offcanvas position.