حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی همه انسان‌ها است.93/01/09

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه رعایت تقوا در زندگی بسیار مهم است اظهار کردند: امیدوارم امسال در سال نو بتوانیم با زینت تقوا خود را آراسته کنیم تا از گناهان در امان بمانیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه در آستانه ایام فاطمیه قرار داریم، بیان کردند: اهل بیت (ع) راهنمایانی هستند که اگر کسی آن‌ها را به عنوان راهنما انتخاب کند در زندگی موفق خواهد شد.

امام جمعه قم تصریح کردند: در روایات است که اگر کسی به اهل بیت (ع) متوسل شود خوشبخت می‌شود و اگر کسی از آن‌ها دور شود نابود خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه شأن حضرت زهرا(س) بسیار بالا است افزود: حضرت زهرا الگوی همه انسان‌ها است.

آیت الله حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه ما امروز بیش از هر زمان به الگوگیری از حضرت فاطمه (س) نیاز داریم فرمودند: حضرت فاطمه (س) به گونه‌ای عبادت می‌کرد که پاهای او از ایستادن ورم می‌کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند و نیز حضرت محمد (ص) داشت بیان کردند: باید دید که آیا جایگاه و شأن حضرت فاطمه (س) حفظ شده است یا خیر؟.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه در سال نو انسان‌هایی وجود دارند که در تنگدستی زندگی می‌کنند، اشاره کردند: حضرت فاطمه (س) در انفاق و کمک به محرومین الگو هستند و گاهی سه روز می‌شد که چیزی نمی‌خوردند و طعام خود را به فقرا می‌دادند.

ایشان با بیان اینکه امسال سال فاطمی است، مطرح کردند: باید تربیت فاطمی و نوع دوستی فاطمی در زندگی ما راه پیدا کند و آن موقع است می‌توانیم بگوییم که این بانوی بزرگوار الگوی ما است.

 

Please publish modules in offcanvas position.