حضور روحانيت در جامعه موجب ساماندهي امور مي شود94/09/05

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%2016.jpgمدير حوزه هاي علميه کشور فرمودند: در هر مسئله اي که حوزه و علما وارد شده اند و آن را تبليغ و ترويج کرده اند، مردم بيشتر جذب شده و بهره فراواني عائد جامعه شده است و از طرفي هم کارها ساماندهي بهتر پيدا کرده است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» عصر دیروز در ديدار با اعضاء ستاد مرکزي اعتکاف که در دفتر مدير حوزه هاي علميه برگزار شد، اظهار داشتند: جاي تقدير است که اعضاي اين ستاد پي گير برگزاري کارهاي اعتکاف هستند، و هر روز با تلاش هاي خود بر غنا و دامنه کار مي افزايند. 

مدير حوزه هاي علميه کشور افزودند: با چند دوره برگزاري جشنواره علمي اعتکاف، توانستيم سرمايه عظيمي به عنوان حاصل کار داشته باشيم و اگر بقيه مسائل ديني و اسلامي به همين صورت عمل و پي گير شود، قطعا شاهد نتيجه مطلوب تر خواهيم بود.

امام جمعه قم با بيان اين که اگر حوزه ميدان دار و پي گير امور و  کارها باشد، تأثير گذاري آن دو چندان خواهد بود و هم کارها نتيجه مطلوب تري خواهد داد، عنوان کردند: اعتکاف يک بستر مناسب معنوي و مجموعه اي  ازمباحث عبادي اسلام است که در درون اعتکاف نهفته است.

آيت الله حسيني بوشهري با تأکيد بر اينکه اگر به مباحث اعتکاف به درستي پرداخته شود، به موضوعات ديگر مانند نماز و روزه هم پرداخته مي شود، اظهار داشتند: فعاليت علمي بر غناء و قوت فعاليت ها خواهد افزود؛ در مورد اعتکاف هم بايد گفت اگر عقبه اعتکاف، داراي چنين قوتي باشد، کار ماندگار تر مي شود.

ایشان ادامه دادند: تجربه ثابت کرده در هر مسئله اي که حوزه و علما وارد شدند و آن کار را تبليغ و ترويج کرده اند، مردم بيشتر جذب شده و بهره فرواني عائد جامعه شده است و از طرفي هم کارها ساماندهي بهتر پيدا کرده است.

Please publish modules in offcanvas position.