حضور شورآفرین ملت نشان خواهد داد که انقلاب اسلامی همچنان می درخشد و مردم نسبت به رهبری و انقلاب وفادارند94/11/21

http://bushehri.net/images/20/1/454214/5858/23/56745654.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور با توجه به وضعیت منطقه، شرایط کشور را مورد تاکید قرار دادند و افزودند: هرقدر حضور ملت ایران اسلامی در صحنه های اجتماعی پررنگ تر باشد، دشمن را به عقب نشینی وادار می کند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشتند: ملت فهیم ایران اسلامی همواره در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب به دنیا نشان داده اند بر سر پیمان خود با امام خمینی (ره) و شهدا ایستاده اند.

ایشان به دعوت از آحاد مردم برای حضور شورآفرین در راهپیمایی 22 بهمن پرداختند و تصریح کردند: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هرساله با شکوه تر از گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب حضور فعالی دارند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: امسال هم لازم است همه اقشار جامعه در روز 22 بهمن به خیابان ها بیایند و با حضور خود به دنیا نشان دهند، این انقلاب همچنان از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزودند: همچنین حضور شورآفرین ملت نشان خواهد داد که انقلاب اسلامی همچنان می درخشد و مردم نسبت به رهبری و دستاوردهای انقلاب کاملا وفادار هستند.

عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کردند: امیدواریم شاهد حضور باشکوه مردم در همه عرصه ها به خصوص سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

Please publish modules in offcanvas position.