حضور پرشکوه آزادگان دنیا در راهپیمایی روز قدس92/05/10

http://h-bushehri.ir/images/slideshow/IMAGE634499693254687500.jpg

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر لزوم حضور پرشکوه امت اسلامی و آزادگان دنیا در راهپیمایی روز قدس فرمودند: روز قدس روز حمایت از فلسطین و حزب الله لبنان است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری به بیان دلایل نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ویژگی‌های روز قدس امسال پرداختند و اظهار داشتند: امام خمینی(ره) با بینش و بصیرت الهی پیش‌بینی می‌کردند که فضای جامعه اسلامی نیازمند انسجام و وحدت در مقابل دشمنان اسلام است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری تصریح کردند: دشمنان دهه‌های متمادی است که ظلم و ستم و بیداد را متوجه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین می‌کنند و قبله اول مسلمانان را به اشغال درآوردند.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه امروز شاهدیم در هر نقطه‌ای از جهان دست توطئه‌گران رو شده است خاطرنشان کردند: دشمنان در کشورهای اسلامی قصد توطئه و ایجاد چند دستگی دارند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از ویژگی خاصی برخوردار است تصریح کردند: ملت‌های آزاده دنیا با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، توطئه و اقدام زشت اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم خواهند کرد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه به ویژگی دیگر راهپیمایی روز قدس اشاره کردند و ابراز داشتند: حرکت بیداری اسلامی و توطئه‌هایی که در مقابل این حرکت در برخی کشورهای اسلامی در حال رخ دادن است، نیازمند حضور و ابراز انزجار ملت‌های اسلامی از استکبار جهانی دارد.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی برای اعلام همدلی و همراهی امت اسلامی و نشان دادن اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان است ابراز کردند: ملت ایران مانند همیشه با عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و خشم مقدس خود را علیه اشغالگران صهیونیستی اعلام می‌کنند.

Please publish modules in offcanvas position.