حمايت از نيروي انتظامي يک وظيفه ديني است94/09/12

http://bushehri.net/images/busshehri/IMG09551106.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در ديدار سردار کاظم مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم، ضمن تسليت ايام اربعين حسيني(ع)، به جايگاه نيروي انتظامي در نظام اسلامي اشاره کرد و اظهار داشتند: اين جايگاه برگرفته از نگاه عميق مردم است و انتظار امنيت و آرامش را از پليس دارند.

ایشان سپس با اشاره به مقوله امنيت در حوزه‌هاي اخلاقي، اجتماعي و سياسي، تصريح کردند: بخش اعظم ايجاد امنيت بر عهده پليس است، هر چه کارکرد آن موفق باشد جامعه خوشبخت‌تر، بالنده‌تر و روزبه‌روز پيشرفت مي‌کند.

امام جمعه قم با اشاره به اينکه دشمنان، سيلي خورده نظام اسلامي هستند، افزودند: دشمنان طي سال‌هاي پس از انقلاب شکست‌هاي سنگيني متحمل شده‌اند و بخش اعظم تحميل اين شکست‌ها با درايت مقام معظم رهبري و همکاري مردم با نيروهاي نظامي و انتظامي بوده است.

آيت الله حسینی بوشهري سپس با يادآوري طرح کودتاهاي مفصل عليه نظام و همچنين طرح برجام، افزودند: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و هدفي که در 8سال جنگ تحميلي، کودتاها و فتنه 88 و حرکت نرم نتوانستند به آن برسند، تحت عنوان نفوذ مي‌خواهند به دست بياورند.

Please publish modules in offcanvas position.