مردم در انتخابات خرداد 92 حماسه آفرینی می‏کنند

http://h-bushehri.ir/images/200.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرداد امسال حماسه آفرینی خواهند کرد.  آیت الله حسینی بوشهری: مردم در انتخابات خرداد 92 حماسه آفرینی می‏کنند



به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ‌ آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه 5 فروردین در جمع خبرنگاران گناوه اظهار کرد: مردم همان گونه که در 34 سال از عمر باشکوه انقلاب در دفاع از نظام و اسلام مقتدرانه حماسه و افتخار آفرینی کردند در انتخابات خرداد 92 نیز حماسه ای جاودان خواهند آفرید.

وی اضافه کرد: با توجه به این که امسال ازسوی رهبرمعظم انقلاب سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده همه باید در تحقق و عملی شدن این شعار مجدانه گام برداریم.

مدیر حوزه های علمیه گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم در صحنه انتخابات باعث مجد، شکوه و عظمت ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که توطئه و ترفندهای دشمنان بویژه در بعد اقتصادی محقق شود و با پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب در برابر آنان محکم و استوار ایستادگی خواهند کرد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: با توجه به این که نوروز امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده امیدواریم که فرهنگ فاطمی در همه مراحل زندگی آحاد جامعه نهادینه و به کار گرفته شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد

Please publish modules in offcanvas position.