دیدارشهردار قم با حضرت آیت الله بوشهری

شهردار قم در هشتمين روز از سال نو با رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه و مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور ديدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاري اهل‏بيت(ع) ـ ابنا ـ «محمد دلبري» شهردار قم به همراه جمعي از معاونان خود در هشتمين روز از سال نو با حضور در منزل «آيت‌الله سيدهاشم حسيني‌بوشهري» مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور و امام جمعه قم با وي ديدار و گفت‌وگو کرد

شهردار قم در اين ديدار اظهار داشت: نوروز امسال شاهد کاهش ترافيک در هسته مرکزي شهر هستيم و دليل اين امر بهره‌برداري از پارکينگ زائر با ظرفيت 2020 خودرو است که رضايت شهروندان و مسافران را درپي داشته است.
وي با تأکيد بر تلاش همه مديران و دستگاه‌ها براي تحقق منويات رهبري خاطرنشان کرد: شهرداري قم در همين راستا اقدام به کاهش بودجه جاري تا ميزان 16 درصد و افزايش هزينه‌هاي عمراني تا 84 درصد کرده است تا به وسيله کسب رضايت عمومي، در خلق حماسه اقتصادي و سياسي سهيم باشد.
دلبري تصريح کرد: همه اداره‌ها و نهادها از جمله دستگاه‌هاي نظارتي بايد شعارهاي سالي که توسط رهبر معظم انقلاب تعيين مي‌شوند را سرلوحه عملي کارها قرار داده و همه سياست‌ها را با توجه به رهنمودهاي ايشان تعيين کنند.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور نيز طي سخناني با اشاره به رويکرد مذهبي مديران شهرداري قم عنوان کرد: بايد الگويي براي اجراي طرح‌هاي مذهبي و تمدن‌سازي ديني مدنظر رهبر معظم انقلاب در قم ايجاد شود.
آيت‌الله حسيني‌بوشهري با بيان اينکه ثبات مديريتي در توسعه و آباداني شهر تأثيرگذار است، افزود: تغييرات سريع مديريتي ممکن است، رها شدن برخي امور را درپي داشته باشد که اين امر به ضرر مردم است؛ مديري که ابتدا آسيب‌شناسي کرده و نيازها را دريافته، براي اصلاح امور به زمان نياز دارد.

Please publish modules in offcanvas position.