دشمنان به ناکارآمدی تحریم‌ها اعتراف دارند

http://h-bushehri.ir/images/200.jpgمدیر حوزه‌های علمیه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران اعتراف دارند که تحریم‌ها کوچکترین اثری در اراده مردم نگذاشته است. 

 

آیت‌الله حسینی‌بوشهری، در بازدید از یکی از واحدهای تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه طی سخنانی با بیان این که امیدواریم سالی که با نام و یاد حضرت صدیقه طاهره‌(س) آغاز شده، سال پر خیز و برکتی باشد، اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان از سر بغض و کینه است و تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان اعتراف  دارند تحریم‌ها کوچکترین اثری بر اراده ملت ایران نداشته است، تاکید کرد: انتظار ما این است همه سنگ صبور باشند و درخوشی‌ها و سختی‌ها در کنار هم قرار بگیرند.

مدیر حوزه های علمیه یادآور شد: دستور اسلام این است که نقاط مثبت‌ را ببینیم و ضعف های احتمالی را برجسته سازی نکنیم، تا کارهای مثبت تحت شعاع قرار نگیرد.

وی در ادامه با اشاره به این که کار در حوزه علمیه از حساسیت بالایی برخوردار است، ابراز داشت: کسی که مسئولیتی در حوزه می‌پذیرد، باید خود را نماینده مجموعه‌ای قرار دهد که در راس آن مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، شورای عالی و مرکز مدیریت قرار دارند؛ بنابراین این جایگاه از قداست خاصی برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین با بیان این‌که در سال جدید باید با تلاش، فعالیت و وقت‌شناسی رونق بیشتری به کارها بخشیده شود، تصریح کرد: وقت‌شناسی و توجه به زمان، کیفیت کارها را بالا می‌برد.

وی با اشاره به تلاش کارکنان خدوم حوزه‌، خطاب به آنان گفت: اگر حرکتی در مرکز مدیریت حوزه انجام می‌شود بخشی از آن مرهون تلاش و فعالیت شماست که زمینه تسهیل کارها را فراهم می‌کنید.

Please publish modules in offcanvas position.