دشمنان مکتب شیعه را با تمام وجود نشانه گرفتند 92/03/10

http://h-bushehri.ir/images/zaman1/n00057432-r-b-010.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیروز 9 خرداد ماه در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) در جمع اساتید  گام برداشتن حوزه‌های علمیه متناسب با شرایط روز را بسیار داراي اهمیت برشمرد و افزود: امروز دشمنان مکتب شیعه را با تمام وجود خودنشانه گرفتند و در این راستا حوزه‌ها نباید تنها به فقه و اصول و مباحث علمی و اعتقادی بپردازند بلکه باید در خصوص شبهاتی که دشمنان در رسانه های گروهی به جوانان القاء می کنند ورود کرده و به آنها پاسخ دهند.

وي با بیان اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار و 500 نفر از اساتید در حوزه‌های علمیه کشور تدریس می‌کنند افزود: اگر تمامی این اساتید دست به قلم شوند و بتوانند نیازهای جامعه و جوانان را در مورد مسائل مختلف پاسخ دهند مشکلات کمتر خواهد شود.

امام جمعه قم در ادامه عنوان کرد: گاهی دیده می‌شود برخی از اساتید، ساعت‌های زیادی برای تدریس می‌پذیرند که این امر کیفیت تدریس را کاهش می‌دهد و برای طلبه هم مجالی نمی‌شود تا برای رفع مشکل پیش آن استاد برود.

 

ارتباط طلاب با اساتید تقویت شود

وي با تاکید بر اینکه باید ارتباط طلاب با اساتید تقویت شود، ابراز داشت: در گذشته ارتباط طلاب با اساتید بیش از اندازه فعلی بود که امروز به دلیل مشغله‌های متعدد طلاب و اساتید این ارتباط تا اندازه‌ای کم رنگ شده است.

Please publish modules in offcanvas position.