سرمایه گذاری کشورهای غربی برای آلوده کردن جوانان 92/03/11

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/Untitled.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات ابراز داشت: در سطح بین المللی روز جهانی بدون دخانیات از سوی کشورهای غربی مطرح می شود و این در حالی است که همان کشورها سرمایه گذاری بزرگ در زمینه سیگار داشته و آن را به کشورهای جهان سوم صادر کرده و جوانان را آلوده کرده اند.

وی صداسیما و رسانه‌ها را در زمینه اطلاع رسانی از عواقب دخانیات مهم دانست و افزود: والدین باید بیش از گذشته به هوش بوده و از فرزندان خود مراقبت کنند.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به رحلت امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: این امام در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کردند به طوری که نیمی از عمر خود را در زندان‌های تاریک و نمناک سپری کردند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه امام موسی کاظم(ع) شب‌ها تا سپیده دم به عبادت و راز و نیاز با خداوند می‌پرداختند، ادامه داد: شیوه برخورد این امام(ع) با دشمنان بسیار آموزنده برای همگان است و اگر اینگونه در کشور با مخالفان برخورد شود، بسیاری پیرو اهل بیت(ع) خواهند شد.

وی ضمن توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری افزود: تقوا و پرهیزگاری به هر انسانی که حیرت زده و سر در گم است پناهگاه می‌دهد و موجب امیدواری انسان ها می‌شود.

Please publish modules in offcanvas position.