۲۴ خرداد آزمونی برای ایجاد یک حماسه به یاد ماندنی است 92/03/14

http://www.h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/80576552-3791771.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمود: مردم ایران در طول سال های پس از انقلاب کارنامه درخشانی از حضور حماسی خود در انتخابات بر جای گذاشته اند و در ۲۴ خرداد ماه امسال نیز به دنبال ثبت یک حماسه به یاد ماندنی هستند. آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، در مصلای جمعه بوشهر اظهار کرد: با حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ آراء، انتخابات 24 خرداد ماه به عنوان یک آزمون در عرصه سیاسی اجتماعی به ثبت می رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم افزود: پیامد این نوع حضور، پیمان مجدد و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب واحساس کوچکی دشمنان نظام در مقابل مردم بزرگ ایران است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل افزود : عشق و ارادت مردم نسبت به معمار کبیر انقلاب پس از 24 سال نه تها کم رنگ نشده است بلکه با حضور گسترده سالانه رو به افزایش است.

آیت الله حسینی بوشهری با تببین ویژگی های شخصیتی ، علمی و جهادی حضرت امام (ره) در دو مقطع قبل و بعد از انقلاب عنوان کرد : هر چند شیرینی وجود حضرت امام را نمی توانیم درک کنیم اما شخصیتی با اقتدار و باعظمت همچون امام در بین ما وجود دارد که به حق خلف صالح آن بزرگوار است.

وی از مردم درخواست کرد با حضور گسترده در انتخابات روز 24 خردادماه حماسه سیاسی شکل دهند که نتیجه آن شکست توطئه های دشمنان بر علیه نظام مقدس و مردمی ایران اسلامی است.

Please publish modules in offcanvas position.