کاندیداها در موضع‌گیری‌های خود بهانه به دشمن ندهند 92/03/18

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/12045%208.jpgنماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمود: کاندیداها در موضع‌گیری‌های خود بهانه به دشمن ندهند، ضمن اینکه در چند روز اخیر کمتر در مورد عزت ملت ایران صحبت شده است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهردیروز در مراسم ویژه و باشکوه عید مبعث در جمع مردم بردخون اظهار داشت: انسان موجودی بی‌مسئولیت نیست و باید نیازهایش برای اداره زندگی تأمین شود، ولی علم بشر کافی نیست و ممکن است به خطا برود و مسیر را گم کند.

 

وی افزود: خداوند با احاطه‌ای که دارد، نیازها را می‌داند و توسط انسان‌هایی پاک و برخوردار از عصمت و پاکی قوانین و راه و رسم را به بشریت منتقل می‌کند، زیرا انسان دچار خطا و مشکل و کمبود بوده و عقل و علم بشر ناتوان است که به همین دلیل پیامبران آمدند تا راه را به انسان نشان دهند.

 

نماینده مجلس خبرگان اضافه کردند: پیامبران آمدند تا مردم راه اخلاق و دین را پیش بگیرند و راه مستقیم را به آنان نشان دهند، چرا که زندگی بدون پیامبران هیچ ارزشی نداشت و در سایه تعلیم پیامبران به جایگاه والای تقرب الهی رسیدند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ویژگی پیامبراکرم(ص)اشاره کردند  و فرمودند: پیامبر برای پیروانش زجر و درد کشید و شبانه‌روز به فکر هدایت و عزت مردم بود و نسبت به مؤمنان رئوف و مهربان بود و در برابر مشکلات و ناملایمات و سختی‌ها صحه صدر داشت که امروز بر هر کوی و برزن در دنیا نامش پس از ذکر وحدانیت خداوند طنین‌انداز است.

 

وی با اشاره به ارمغان بعثت فرمود: پیامبر اکرم در جامعه‌ای سراسر جهل و ظلمت و وحشت مبعوث شد و اسلام به زن عظمت و شخصیت بخشید، زیرا در جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند اما پیامبر رحمت 23 سال تلاش کرد و اهل‌بیت این تلاش را ادامه دادند.

 

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: به عنوان کسانی که پیامبر را قبول داریم، باید به وظایف خود عمل کنیم و در عصر غیبت اهداف بعثت متوجه ما است، پس باید بکوشیم در بعد فرهنگی و اخلاقی و تقوا رشد کنیم تا فساد در جامعه محو شود و براساس آرمان‌های ائمه طاهرین برای اصلاح جامعه تلاش کنیم تا ستمدیدگان احساس امنیت کنند.

 

Please publish modules in offcanvas position.