مطمئن باشیم که دشمنان تا اعتقادات را از ما نگیرند، کوتاه نمی‌آیند 92/03/18

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/12045%204.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در هفدهم خرداد 92 در مراسم ویژه و باشکوه عید مبعث در جمع مردم بردخون فرمودند: دشمنان از سر دشمنی با ما وارد جنگ شده‌اند و اگر پیرو دین و آرمان‌های اعتقادی هستیم، باید هزینه بپردازیم و تا وقتی دم از آرمان‌های بلند بزنیم، دشمن خواهیم داشت و تنها در صورت تسلیم شدن، دست از سرما برخواهند داشت.

 

 

آیت الله حسینی بوشهری  افزود: نباید بی‌خود بهانه به دست دشمن دهیم زیرا پیامبر و ائمه نیز برحسب صلاحدید جنگ یا صلح می‌کردند و مطمئن باشیم که دشمنان تا اعتقادات را از ما نگیرند، کوتاه نمی‌آیند، زیرا می‌گویند پیشرفت نکنید و انرژی هسته‌ای نداشته باشید، چرا که برخی کشورها پول و امکانات دارند و وابسته‌اند و اجازه نمی‌دهند تا پیشرفت کنند که مبادا روزی اسرائیل تهدید شود.

 

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به موضوع انتخابات فرمودند: مردم مشکل دارند، ولی باید این مشکلات به گونه‌ای بیان شود تا بیگانگان سوءاستفاده نکنند و فردا بر ضد ما در محافل بین‌المللی مطرح کنند، پس در موضع گیری‌ها و بیان دیدگاه‌ها دقت کنیم، البته در این چند روز کاندیداها کمتر به موضوع عزت ملت ایران پرداخته شد و تنها به نقطه ضعف‌ها تکیه کردند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با امام پیمان بسته‌ایم همواره در صحنه باشیم، یک روز در جبهه حاضر شدیم و امروز وظیفه ما حضور در صحنه انتخابات است، پس همه باید در 24 خرداد برای وادار کردن دشمن به عقب نشینی در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و براساس شاخص‌ها فرد اصلح را برگزینیم تا با تدبیر مشکلات و گرانی حل شود و خود مشکل آفرین نباشیم.

 

آیین ویژه جشن مبعث با حضور ائمه جمعه دیّر و بردخون (از توابع شهرستان دیر استان بوشهر) بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم بردخون به همت حوزه مقاومت کربلا در مسجد جامع شهر بردخون برگزار شد

 

Please publish modules in offcanvas position.